Nee, elke maand staat op zichzelf. De verschillende programma’s dienen ter afwisseling. Je kunt ook prima beginnen met JUST.trainwithus 3.0 en daarna JUST.trainwithus 2.0 doen. Of twee maanden achter elkaar JUST.trainwithus 3.0. Wat jij wil.

Crossfit ervaring is geen vereiste, maar is wel mooi meegenomen. In de workouts komen soms bepaalde crossfit oefeningen voor, zoals de snatch, de clean, de dumbbell snatch en thrusters. Weet je niet wat deze termen inhouden? Bekijk op Youtube even wat deze termen inhouden en beoordeel of je dit kunt/aandurft. Voor de rest is er geen crossfit ervaring nodig, slechts veel energie en enthousiasme!

Ja, een abonnement bij een sportschool of een Crossfit box met open gym is wel een vereiste. In de workouts wordt veel gebruik gemaakt van materialen die in een gym staan.

De trainingen komen stuk voor stuk online, maar blijven allemaal 30 dagen staan. Ook worden alle story’s opgeslagen in hoogtepunten. Je hebt dus 30 dagen de tijd om alles te doen op het moment dat het voor jou uitkomt. En een keer een training missen is absoluut geen ramp

Ja en nee, Dit zijn trainingen die voor ons beiden goed werken om fit te worden en te blijven en waar wij veel plezier en voldoening uit halen. Ben je bezig met afvallen en zoek je naar een trainingsschema dan is dit schema perfect. Maar voor afvallen is veel meer nodig dan alleen 1u per dag trainen (informatie en begeleiding bij voeding e.d.) en dat bieden wij hier niet. Dus het is geen afval-programma.

Ja en nee. Er zitten in elke training krachttraining-aspecten, maar er zitten ook high-intensity en cardio aspecten in elke training. Je wordt er dus zeker op termijn wel sterker van, maar als jouw enige focus is om sterker te worden, dan raden wij jou aan om een krachttraining schema te zoeken.

JA! Dit schema is dan perfect. Je wordt sterker, sneller en fitter. Je voelt je elke dag fitter hierdoor.

Voor de trainingen heb je het volgende nodig:

  • Barbell + Plates
  • Squat Rack
  • Dumbells
  • Roeier, Assault bike/Hometrainer, Ski ergometer/Crosstrainer
  • Pull up stang / Ringen (voor ring row)
  • Springtouw
  • Kettlebells
  • Box
  • Elastieke band

Heb je iets niet kun je altijd vragen voor vervangende oefeningen.

Yes, na 30 dagen zijn de programma’s (JUST.trainwithus 1.0 & 2.0) klaar, maar je hebt wel 40 dagen toegang tot het Instagram account zodat je gemiste workouts kunt inhalen of workouts nog een keer kunt doen.

Het verschil tussen JUST.trainwithus 2.0 & 3.0 zit hem in de focus op een bepaalde compound oefening. Bij 2.0 ligt er wat meer nadruk op de Back Squat, en zal er wekelijks een Back Squat sessie in zitten. Bij 3.0 ligt deze nadruk op de Deadlift. Bij beide programma’s zullen we opwerken naar een 1RM Back Squat of Deadlift.